Wyrwane z kontekstu – Digital 2020

Agata Małkowska-Szozda: Widzę na szybie prezentację dotyczącą strategii rozwoju do 2020 roku. Sporo wybiegacie w przód na niepewnym rynku.
Sławomir Stępniewski: Zakładamy, że do 2020 roku wszystko będzie digital. To jest i wazne i trudne. Trudne – bo czym się w tym 2020 roku wyróżnić? Już nie powiem, że jesteśmy digital – bo wszyscy będziemy digital. Więc to, co robimy teraz jest ucieczką do przodu. Bo co co ja mogę zrobić? Pokazać, że ekosystem komunikacji marki w digitalu jest superważny – zresztą właśnie udowodniły to wybory prezydenckie. Tymczasem i wśród polityków i wśród korporacji tylko co niektórzy zauważyli digital i wpletli jego możliwości w wygranie potyczki czy raczej całej wojny na rynku. Inni nadal nie widzą, że zmieniła się nazwa i zasady gry, w którą gramy. 

Źródło: Zmieniam branżę, Wywiad ze Sławomirem Stępniewskim, CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe,  Agata Małkowska-Szozda, Press 07-08/2015

Oferty dostarcza serwis praca.uxlabs.pl