Statystyki pracy na nowym serwisem PKO BP

Agencja K2, na swoim Facebookowym profilu podała oszacowane (zafakturowane? ;) statystyki pracy nad serwisem PKO BP, który właśnie pojawił się w swojej nowej odsłonie. Nawet jeśli podane wartości nie są w 100% pewne, to pokazują przybliżony czas, niezbędny na przebudowywanie dużego serwisu. Dane ciekawe i wartościowe jako punkt odniesienia, przy szacowaniu czasochłonności podobnych projektów. Stworzenie serwisu PKO BP zajęło:

  • 1 100 h pracy działów Strategii, Design i UX
  • 1 500 h poświęconych na analizę
  • 11 000 h pracy działu IT
  • 700 h poświęconych testom quality
  • 700 h pracy content edytorów
  • 2 800 h pracy działu Client Service

Źródło: Profil K2 Internet na Facebooku (via Webaudit na Facebooku)

Oferty dostarcza serwis praca.uxlabs.pl