Grafika – UPS Pulse of the Online Shopper

Interesujące badania przeprowadzone przez comCast dla firmy kurierskiej UPS, zrealizowane na dużej grupie badanych (n > 3800).

W połowie 2014 roku złe zdjęcia produktów ciągle są argumentem za zakupami na komputerze (vs mobile). Darmowa dostawa to dla 80% badanych ważne kryterium przy zamówieniu, a podobno 60% z nich dodaje dodatkowe produkty do koszyka, aby kwalifikować się do darmowej dostawy.

https___www_ups_com_media_en_2014-UPS-Pulse-of-the-Online-Shopper_pdf https___www_ups_com_media_en_2014-UPS-Pulse-of-the-Online-Shopper_pdf_2 https___www_ups_com_media_en_2014-UPS-Pulse-of-the-Online-Shopper_pdf

Żródło: UPS Pulse of the Online Shopper, comCast, czerwiec 2014

Oferty dostarcza serwis praca.uxlabs.pl