HCI Polska – Warszawa – 11 stycznia 2011

Grupa HCI Polska –  wczoraj zatwierdzona jako polski oddział ACM SIG-CHI organizuje 11 stycznia o 2011 roku kolejne spotkanie w Warszawie.

Tematem spotkania jest: Wykorzystanie neuromarketingu do badań HCI. Przedstawienie dynamicznej miary reakcji emocjonalnej uzyskiwanej za pomocą EEG

Za stroną HCI Polska:

Maciej Rudziński z SWPS-u zaprezentuje badania łączące dynamiczną psychologię społeczną z neurokognitywistyką. Pokazanie jak zmieniają się nasze odczucia z sekundy na sekundę te deklarowane i te odczytywane bezpośrednio z mózgu. Pokaże podstawy naukowe nowego rozwinięcia paradygmatu myszy łączonego z EEG ale także praktyczne zastosowanie go w ocenie między innymi reklam.

Spotkanie odbędzie się w auli PJWSTK przy ul. Koszykowej 86 w Warszawie (mapa dojazdu).

Początek spotkania o godzinie 18.00. Wstęp wolny.