Grafika – Top Uses of Mobile Phones While In Physical Stores

Jakiś czas temu zastanawiałem się, czy jakąkolwiek rację bytu mają aplikacje na telefony komórkowe, porównujące ceny produktów online – takie jak Amazon, Ceneo czy SaveUp. Nie jestem częstym gościem wielkopowierzchniowych sklepów, więc omijają mnie popularne zachowania klientów, a nie do końca wierzyłem w popularność rozwiązań tego typu.

Opublikowany w czerwcu 2011, sponsorowany raport e-tailing group przeprowadzony online na grupie 1.004 dorosłych (w USA), informuje o przynajmniej jednym interesującym trendzie: Przeszło 1/3 badanych sprawdza, będąc w sklepie ceny produktów online (w Amazonie i poza nim).

Source: The 2011 Social Shopping Study, e-tailing group, with sponsorship from PowerReviews

36 procent -to  wygląda imponująco. Pytanie tylko, kiedy w Polsceo siągniemy taką dojrzałość rynku, zarówno pod kątem dostępnych online produktów (i sprzedawców) jak i kupujących. Chociaż – wg bardzo niedokładnych danych z Android Marketu – aplikacja Ceneo miała pomiędzy 10.000 a 50.000 pobrań w ciągu ostatnich 30 dni. Szokująco dużo.

Źródło: The 2011 Social Shopping Study, e-tailing group and PowerReviews, USA 2011

Chcesz pracować w zawodzie? Aktualne oferty:

Error: Feed has an error or is not valid

Oferty dostarcza serwis praca.uxlabs.pl